Strona 13 z 28 PierwszyPierwszy ... 3111213141523 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 121 do 130 z 271

Wątek: Nowart - tanio i szybko

  1. #121

    Domyślnie

    Rowniez polecam nowarta...bez dwoch zdan...sprzet w dobrej cenie a koles uczciwy i konkretny

  2. #122
    Pełne uzależnienie
    Dołączył
    Jun 2009
    Posty
    2 746

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez dinderi Zobacz posta
    Za 2 tygodnie wszystko wróci do normy, czyli okolic 2,90-3,00 PLN/1 USD. Chyba, że teraz nagle Włosi przyznają się, że od lat oszukują w obliczeniach budżetowych...
    Podobno szybsi mogą być Hiszpanie i Portugalczycy
    Może trzeba przewalutować zasoby na USD i kupować w USA :smile:

  3. #123
    Uzależniony Awatar Selena
    Dołączył
    Feb 2008
    Miasto
    Małopolska
    Posty
    503

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez plaucjusz Zobacz posta
    A może powiedz głośno o kogo chodzi...
    Cytat Zamieszczone przez Parteq Zobacz posta
    To sie dowiemy o kogo chodzi?
    Powiem krótko.
    Cała ta sytuacja boleśnie uświadomiła mi co jest w życiu najważniejsze - zdrowie. Cała reszta nie ma znaczenia...

    Na dzień dzisiejszy jakikolwiek stres jest ostatnią rzeczą, która jest mi potrzebna.

    Natomiast opisanie całej historii jest potrzebne, chociażby po to, żeby uświadomić ludziom, że takie podejście z pełnym zaufaniem do ludzi, jak moje, jest z gruntu błędne.
    Założenie, że skoro kupuję nowy sprzęt to wszystko powinno być dobrze itd. nie ma sensu. Pytajcie o faktury, sprawdzajcie paragony czy dobrze wypisane i pytajcie, pytajcie, pytajcie ... Co będzie jeśli sprzęt okaże się wadliwy itd. itp.
    Przyznaję, ja nie pytałam i teraz słono za to płacę...

    Nie jest to jednak absolutnie temat na ten wątek. Niestety, na dzień dzisiejszy, po ostatniej bardzo nieprzyjemnej rozmowie ze sprzedawcą nie mam siły i ochoty na dalsze dyskusje. Informacja o nagrywaniu przez sprzedawcę wszystkich rozmów bez wiedzy rozmówcy, nazwanie mnie szantażystką (w kontekście poprzedniego postu) i propozycja "wymiany" szkła po dopłaceniu przeze mnie 400zł sprawiły, że zwyczajnie po ludzku - mam dość. Mogę ewentualnie odesłać szkło i czekać na decyzję sprzedawcy czy zwróci mi kasę, czy wyśle szkło do serwisu, ale ... na jakikolwiek dalszy kontakt nie mam już ochoty.

    Znajomy podsunął mi inne rozwiązanie problemu, sprzedać to szkło i kupić inne. Ja jednak nie potrafiłabym spojrzeć sobie sobie w twarz w lustrze, gdybym wcisnęła komuś taki bubel...
    Ostatnio edytowane przez Selena ; 29-05-2010 o 11:36 Powód: Automerged Doublepost

  4. #124
    Pełne uzależnienie Awatar dinderi
    Dołączył
    Aug 2009
    Miasto
    Raszyn
    Wiek
    50
    Posty
    3 028

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Conik Zobacz posta
    Rowniez polecam nowarta...bez dwoch zdan...sprzet w dobrej cenie a koles uczciwy i konkretny
    Nie miałem okazji poznać uczciwości Nowarta, ale konkret i owszem.
    2 tygodnie temu napisałem do niego PW z informacją o chęci zakupu 5DII, mieliśmy się zdzwonić po 16:00. Miła rozmowa telefoniczna, aparat jest, cena pasuje, dogadaliśmy sposób dostawy. Wszystko cacy. Pozostała kwestia techniczna wystawienia faktury, którą miał przedyskutować z księgową i oddzwonić. W międzyczasie wysyłam na PW dane do wysyłki i dane do faktury z prośbą o podanie nr konta do przelewu.
    Nie oddzwonił.
    O 21:00 dostaję lakoniczne PW, że niestety aparatu nie ma, bo jest sprzedany, a następne będą za tydzień, po nowych cenach.

    Nie mam pretensji, ale przyznam szczerze, że w "kwestii konkretu" znam zdecydowanie inne standardy.
    Kontakt ze mną tylko przez e-mail: "mirekkania na yahoo kropka com kropka au". PW nie czytam.
    09. Rób i pokazuj zdjęcia, które podobają się tobie, a nie oglądającym.

    ---Moje zdjecia na FB---

  5. #125
    Uzależniony
    Dołączył
    Aug 2007
    Posty
    809

    Domyślnie

    witam
    dla rządnych sensacji forumowiczów szykujących już stos w celu spalenia nieuczciwego sprzedawcy wyjaśniam - chodzi o mnie
    chyba przyszła już pora na wersję wydarzeń z mojej strony. w przeciwieństwie do wersji Pani Lucyny popartej dowodami.
    jako, że lubie jasne i klarowne sytuacje sprawę wyjaśnie w poście, który będzie pierwszym i ostatnim w dyskusji na ten temat.

    Cytat Zamieszczone przez Selena Zobacz posta
    2 maja kupiłam nowe 35L, u kogoś innego - bo taniej było .
    Efekt jest taki, że mam kompletnie walnięte szkło, kilkaset km więcej na liczniku (żeby sprawdzić szkło na innych puchach), źle wypisany niemiecki paragon i o czymś takim jak wymiana czy zwrot, sprzedawca nie chce słyszeć, pomimo że informowałam go o problemach już po 2-3 dniach od zakupu.
    Po kolei:
    Pani Lucyna zechciała kupić 35L z zastrzeżeniem koniecznego odbioru osobistego w celu przetestowania szkła. Postanowiłem wyjść temu rządaniu na przeciw. Zaproponowałem, że sprzedam takie szkło ok 400zl taniej niż najniższe oferty na allegro, na dodatek przywiozę w zębach osobiście do Krakowa aby zgodnie z oczekiwaniami mogła szkło przetestować. Przejechałem się zatem 18 godzin pociągiem aby ów oczekiwania zaspokoić.

    Szkło zostało odebrane osobiście po uprzednim, ok godzinnym testowaniu na korpusie swoim, oraz na korpusie 1dsII kolegi Marka (Plaucjusz), który na spotkaniu również był obecny. Zastrzeżen to funkcjonowania szkła, ostrości, AF na obu korpusach nie usłyszałem. Sam zresztą przetestowałem szkło na swoim 5DII. Raczej dziwnym byłoby podejściem, gdybym jechał na drugi koniec Polski z - jak to Pani Lucyna określa " całkowicie rozjechanym szkłem"...
    Szkło było w pełni sprawne, ostre, działało poprawnie na wszystkich trzech korpusach co może również potwierdzić w.w. Kolega Plaucjusz, gdyż również je testował na swoim korpusie mając na myśli kupno ów szkła w przyszłości.

    Pierwszą informację, iż coś zaczęło się dziać ze szkłem na obu korpusach właścicielki otrzymałem na PM 7.maja będąc ówczas za granicą. Nie było w PM słowa o chęci zwrotu szkła lub wymiany.
    Oddzwoniłem 12.maja niezwłocznie po powrocie i usłyszałem, że nadal na jej 5d i 400d są problemy ze szkłem - raz trafia raz nie. W dalszym ciągu nie padło stwierdzenie, iż szkło ma zostać wymienione lub zwrócone. Usłyszałem jedynie, iż "zostawię sobie jednak jeszcze szkło, bo chcę sprawdzić na innych korpusach , m.in. 5dII, który chcę sobie kupić. Może tam będzie dobrze". Podejrzewając już wtedy, że coś może być nie tak postanowilem rozmowę nagrać. Jak widać słusznie...
    Kolejny kontakt tel. nastąpił ok 20.maja kiedy to właścicielka stwierdziła, że również na 5dII szkło jest kapryśne. Wtedy zaproponowałem wysyłkę na żytnią w celu skalibrowania do wzorca jak to w takich przypadkach należy uczynić.
    Potem przez kika dni właścicielka nie telefonowała po czym przed bodaj trzema dniami poinformowała mnie, że wysłała kopie dokumentów do serwisu w De i ten stwierdził, że są niekompletne. Oczywiście zobowiązałem się do niezwłocznego ich skorygowania więc nie roztrząsajmy tematu...

    Po 2 kolejnych godzinach (27.maj) otrzymałem stanowczą wiadomość sma, iż właścicielkę kategorycznie nie satysfakcjonuje naprawa w żadnym serwisie bo nie ma na to czasu i wie jak działają serwisy i żąda wymiany na nowy lub zwrot gotówki.
    Oczywiście odpowiedziałem, iż nie jestem wypożyczalnią szkieł za 5 tysięcy i nie zwrócę pieniędzy po niemalże miesięcznej nim zabawie. Nie wymienię też na nowy bo w ostatnich dniach szkło to podrożało o ok 500zł i wiązałoby się to z już kolosalną stratą z mojej strony.
    Sprzęt wg życzenia odebrany osobiście, przetestowany na 2 korpusach, problemów oczywiście brak. Skąd ja mam pewność, że Pani Lucyna nie uszkodziła szkła po naszym rozstaniu?
    Koronnym argumentem Pani Lucyny przytaczanym na każdym kroku korespondencji/rozmowy było to, że sprzedawca wymienił jej kiedyś po miesiącu 35/2, czyli szkiełko za 1000zl... subtelna różnica...

    Zatem zanim zbiegną się forumowi ławnicy rządni krwistej sensacji niech spojrzą na sprawę obiektywnie.
    ŻADEN sklep nie gwarantuje zwrotów gotówki po zakupie sprzętu z odbiorem osobistym. Mamy 10 dni na zwrot sprzętu jedynie w momencie, gdy dokonujemy zakupu zdalnie nie mając możliwości sprawdzenia sprzętu. Jednak wyłącznie wtedy, gdy jest on nieużywany. Ustawa ta nie jest po to aby cwani klienci bawili się za darmochę sprzętem przez 10 dni po czym z uśmiechem na ustach stwierdzili "już mi się odechciało". W innym przypadku sklepy w krótkim czasie zamieniłyby się w komisy pełne obmacanych używek...
    Pani Lucyna postanowiła pobawić się szkiełkiem od 2 do 27, kiedy to usłyszałem kategoryczne "rządam pieniędzy lub nowego sprzętu"...


    Cytat Zamieszczone przez Selena Zobacz posta

    Natomiast opisanie całej historii jest potrzebne, chociażby po to, żeby uświadomić ludziom, że takie podejście z pełnym zaufaniem do ludzi, jak moje, jest z gruntu błędne.
    Jak dotąd zaufało mi baaardzo wielu ludzi - nie zawiódł się nikt. Owszem były zgrzyty, kto ich nie ma, nie da się zadowolić każdego - ale nikt nie ma prawa pisać o mnie takich rzeczy jakie pisze pani Lucyna. Nie po to ciężko zapieprzam zbierając same pozytywne opinie i pracując na zaufanie aby ktoś taki wylewał na mnie wiadro pomyj na zasadzie " skoro nie mogę zgodnie z prawem i zasadami to opluję go na forum to się złamie". To nazywam szantażem i zdania nie zmienię. Nie zmienię też zdania co do mojej oceny w kwestii wymiany sprzętu, zwrotu gotówki, które to zdanie wyraziłem powyżej.


    Założenie, że skoro kupuję nowy sprzęt to wszystko powinno być dobrze itd. nie ma sensu. Co będzie jeśli sprzęt okaże się wadliwy itd. itp.
    Przyznaję, ja nie pytałam i teraz słono za to płacę...
    Tak, pytajcie. Pytajcie jakie są warunki zwrotu towaru i zwrotu gotówki ustalone ustawą. Gdybym wysłał sprzęt bez osobistego odbioru i skrupulatnego testowania to bardzo chętnie przyjmę go spowrotem w ciągu 10 dni, oczywiście o ile nie będzie używany.
    Pytajcie, owszem, czy i który sprzedawca zobowiąże się do zwracania gotówki po kilkutygodniowej zabawie sprzętem lub wymieni na nowy. W końcu sklepy w Polsce to same dobre dusze i pójdzie na to kazdy oprócz strasznego i wrednego nowarta...

    Nie zdziwiłabym się, gdyby takich osób jak ja było więcej, sęk w tym, że większość ludzi odpuszcza z nadzieją, że ktoś inny to napisze.
    Widzę, że chęc wywołania jatki jest silniejsza. Dawno nie widziałem tak zawistnej osoby uparcie broniącej swoich nieprawdziwych argumentów...
    Poza tym NIE ŻYCZĘ SOBIE wygłaszania takich teorii pod moim adresem. Zbyt długo i ciężko pracowałem na swoje - mam nadzieję - dobre imię i zaufanie u ludzi aby teraz wysłuchiwać takich rzeczy , na dodatek nie popartych zadnym stosownym argumentem !!!

    Powtarzam publicznie to co napisałem w PM - proszę o wysyłkę szkła, prosiłem już o to 2 dni temu podczas wieczornej rozmowy telefonicznej.
    Jeśli szkło nie będzie uszkodzone to otrzymasz spowrotem pieniądze i na tym nasza współpraca definitywnie się zakończy !

    Śledząc podobne wątki na forum wiem jak to się pewnie potoczy... zatem pozwolę sobie, zgodnie z pierwotną deklaracją na nie kontynuowanie jakiejkolwiek dyskusji w tym, jak i w innych wątkach związanych z tą sytuacją.

    Bez odbioru.

  6. #126
    Uzależniony
    Dołączył
    Aug 2007
    Posty
    809

    Domyślnie

    Zatelefonowałem do Ciebie od razu po otrzymaniu wiadomości z prośbą o kontakt. Podałem Ci cenę, dostępność, Ty poprosiłeś mnie o przedziwnie-kombinacyjne zafakturowanie sprzętu czego potwierdzić nie mogłem musząc skonsultować to z bardziej obeznaną w temacie osobą.
    Przedstawiłeś swoje warunki - ja swoje.
    Tego samego dnia aparat się sprzedał a ja na w.w. warunki przystać nie mogłem. Kolejne dostawy - co widać jak na dłoni - były i są coraz droższe.
    Nie rozumiem o jakie standardy Tobie chodzi - otrzymałeś krótką i rzeczową odpowiedź na swoje zapytanie. Oddzwoniłem niezwłocznie na podany numer, również tego samego dnia odpowiedziałem na zaproponowane warunki.
    Nie zawsze mam czas na odebranie tel, czy odpisanie na PM lub sms-a - ale jeszcze nikt nie zarzucał mi kiepskich standardów w sytuacji, gdy sam zadzwoniłem do klienta dając mu kolejną, ostateczną odpowiedź w ciągu kilku godzin...
    Przykro mi jeśli odebrałeś to jako lakoniczne. Następnym razem - jeśli zechcesz oczywiście - postaram się opisać to bardziej rozwiniętą prozą lub jeśli zechcesz wierszem
    pozdrawiam serdecznie i mimo braku porozumienia dziękuję za kontakt !

  7. #127
    Pełne uzależnienie Awatar MC_
    Dołączył
    Oct 2009
    Miasto
    Torun/Slupsk
    Posty
    3 449

    Domyślnie

    Mam nadzieję, że odpowiednie osoby dyskusję na ten temat przeniosą do właściwego wątku.

    Ja tylko sprostuję 2 rzeczy, gdyż kolega nowart błędnie interpretuje przepisy ustawy. Dodam tylko, że sytuacji jako takiej nie oceniam.
    1. Przy zakupie na odległość faktycznie jest możliwość zwrotu towaru w ciągu 10 dni. Kolega jednak mija się z prawdą stawiając jako warunek to, że sprzęt ma być nieużywany. W rzeczywistości sprzęt nie może nosić śladów użytkowania.
    2. O ile ktoś kupuje jako konsument (domyślam się, iż tutaj właśnie taka sytuacja ma miejsce) to w ciągu 2 lat ma prawo powołać się na niezgodność towaru z umową przy czym w ciągu 6 miesięcy od daty zakupu to sprzedawca musi udowodnić, iż przedmiot sprzedaży nie posiadał żadnych wad (a mogą się one ujawnić w późniejszym czasie - czyli na przykład uszkodzenie układu AF). W takim przypadku kupujący może żądać bądź wymiany towaru na nowy wolny od wad bądź zwrotu gotówki.

    Powyższe nie powinno nawet podlegać dyskusji, jest to ustalona praktyka sądowa.

    Pozdrawiam.

  8. #128
    Pełne uzależnienie Awatar dinderi
    Dołączył
    Aug 2009
    Miasto
    Raszyn
    Wiek
    50
    Posty
    3 028

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez nowart Zobacz posta
    Ty poprosiłeś mnie o przedziwnie-kombinacyjne zafakturowanie sprzętu czego potwierdzić nie mogłem musząc skonsultować to z bardziej obeznaną w temacie osobą.
    Chodziło o kwestię zapisu na fakturze "zapłacono gotówką", przy wysyłce pieniędzy na dowolnie podane konto, równiez prywatne. Nie wiem czy pamiętasz, że podałem, że gdyby się "nie dało", możemy to załatwić poprzez "mojego umyślnego" z gotówką z Poznania, albo normalnie przelewem.
    To była prośba, nie warunek transakcji. Na transakcje byłem zdecydowany, z rozliczeniem w każdej formie. Na podane hasło, w ciągu pół godziny byłby u Ciebie człowiek z kasą.
    Przedstawiłeś swoje warunki - ja swoje.[...]
    Przykro mi jeśli odebrałeś to jako lakoniczne. Następnym razem - jeśli zechcesz oczywiście - postaram się opisać to bardziej rozwiniętą prozą lub jeśli zechcesz wierszem
    No właśnie, swoich warunków nie przedstawiłeś. Miałeś oddzwonić i powiedzieć, że np. "Tak się nie da. Moja księgowa sie nie zgadza." etc. etc. Ale nie oddzwoniłeś. To jest ten "standard", do którego nie jestem przyzwyczajony. W interesach (małych, czy dużych) traktuję ludzi poważnie i tak chcę być traktowany. Dla mnie, jeśli sie z kimś umawiam, to jest rzecz święta. Gdybyś powiedział: "zadzwoń za godzinę", zadzwoniłbym sam.
    Lakoniczność nie ma w sobie nic złego. A wręcz cenię ją sobie bardziej, niż lanie wody wierszem. Nie mam zastrzeżeń do formy ekspresji, a do tego, że potraktowałeś mnie jak gówniarza. Ja z Tobą zawarłem umowę ustną i wywiązałbym się z niej w 100%-ach, jak z każdym, z kim się dogaduję. Gdybyś tylko dał mi szansę.
    Ale chcę rozumieć, że dzwoni do Ciebie pewnie wielu, dla których "obiecać to nie grzech" i masz różne doświadczenia. Dlatego napisałem, że się nie obrażam. Aparat kupiłem gdzie indziej, dwa dni później. Sprawa zamknięta.

    pozdrawiam serdecznie i mimo braku porozumienia dziękuję za kontakt !
    I ja pozdrawiam, pozostaję w tej kwestii bez odbioru.
    Najwidoczniej zaszło nieporozumienie i w tych kategoriach pozostawiam to w pamięci.
    Kontakt ze mną tylko przez e-mail: "mirekkania na yahoo kropka com kropka au". PW nie czytam.
    09. Rób i pokazuj zdjęcia, które podobają się tobie, a nie oglądającym.

    ---Moje zdjecia na FB---

  9. #129
    Pełne uzależnienie
    Dołączył
    Jun 2009
    Posty
    2 746

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez MC_ Zobacz posta
    O ile ktoś kupuje jako konsument (domyślam się, iż tutaj właśnie taka sytuacja ma miejsce) to w ciągu 2 lat ma prawo powołać się na niezgodność towaru z umową przy czym w ciągu 6 miesięcy od daty zakupu to sprzedawca musi udowodnić, iż przedmiot sprzedaży nie posiadał żadnych wad (a mogą się one ujawnić w późniejszym czasie - czyli na przykład uszkodzenie układu AF). W takim przypadku kupujący może żądać bądź wymiany towaru na nowy wolny od wad bądź zwrotu gotówki.
    To jest chyba klucz do rozwiązania problemu.
    Ze swojej strony dodam, że rejestracja rozmowy telefonicznej jest zgodna z prawem jeżeli jej uczestnicy wyrażają na to zgodę. Jeżeli jest inaczej, to można się narazić na odpowiedzialność z art.267KK.

  10. #130
    Pełne uzależnienie Awatar arturs
    Dołączył
    Jan 2006
    Miasto
    Kielce
    Wiek
    48
    Posty
    4 196

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Sunders Zobacz posta
    To jest chyba klucz do rozwiązania problemu.
    Ze swojej strony dodam, że rejestracja rozmowy telefonicznej jest zgodna z prawem jeżeli jej uczestnicy wyrażają na to zgodę. Jeżeli jest inaczej, to można się narazić na odpowiedzialność z art.267KK.
    I tu się mylisz.. każdy uczestnik może sobie nagrywać SWOJĄ rozmowę, to o czym piszesz ma zastowosqnie w sytuacji jeśliby np. pracodawca chciałby nagrywać rozmowy pracowników - jak to ma miejsce w przypadku infolinii, BOKów itp.

    Cytat Zamieszczone przez MC_ Zobacz posta
    Mam nadzieję, że odpowiednie osoby dyskusję na ten temat przeniosą do właściwego wątku.
    właśnie..

    Cytat Zamieszczone przez MC_ Zobacz posta
    Ja tylko sprostuję 2 rzeczy, gdyż kolega nowart błędnie interpretuje przepisy ustawy. Dodam tylko, że sytuacji jako takiej nie oceniam.
    1. Przy zakupie na odległość faktycznie jest możliwość zwrotu towaru w ciągu 10 dni. Kolega jednak mija się z prawdą stawiając jako warunek to, że sprzęt ma być nieużywany. W rzeczywistości sprzęt nie może nosić śladów użytkowania.
    Owszem, dodam jeszcze że dotyczy to nie tylko sprzedaży ale także zawieranych umów - i w zasadzie nie "na odległość" ale "poza siedzibą sprzedawcy/przedsiębiorcy"

    Cytat Zamieszczone przez MC_ Zobacz posta
    2. O ile ktoś kupuje jako konsument (domyślam się, iż tutaj właśnie taka sytuacja ma miejsce) to w ciągu 2 lat ma prawo powołać się na niezgodność towaru z umową przy czym w ciągu 6 miesięcy od daty zakupu to sprzedawca musi udowodnić, iż przedmiot sprzedaży nie posiadał żadnych wad (a mogą się one ujawnić w późniejszym czasie - czyli na przykład uszkodzenie układu AF). W takim przypadku kupujący może żądać bądź wymiany towaru na nowy wolny od wad bądź zwrotu gotówki.

    Powyższe nie powinno nawet podlegać dyskusji, jest to ustalona praktyka sądowa.
    Owszem, ale tu sprzęt przed zakupem był testowany na co są świadkowie i sytuacja wcale nie jest oczywista..
    Od siebie dodam że kupowałem zarówno u Nowarta jak i Towersa i problemów nigdy nie było i polecam wszystkim obu ..
    5DmkI, C85f1.2L|580 EXII|

Strona 13 z 28 PierwszyPierwszy ... 3111213141523 ... OstatniOstatni

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •